vakre Akerselva

Det som er så fantastisk med å bo akkurat her vi bor, er at avstanden til det aller meste er veldig kort. Akerselva, for eksempel, ligger bare noen kjappe minutter med gange fra utgangsdøra. Jeg har ikke gått ned hele elva enda, men for min del starter den ca. ved kunsthøgskolen.
Der er det så vakkert.
Her om dagen tuslet jeg helt ned dit hvor elva stopper ved Grønland, for så å gå opp igjen. Det var midt på dagen, og svært få andre som passerte meg. Det var så godt å bare kunne vandre langs med vannet med musikk på ørene og ikke tenke på noe annet. Jeg elsker denne delen av Oslo!

(Q) Har dere noen favorittplasser i Oslo?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg