oslogater

Alle disse bildene er tatt på samme dag. Mens jeg tuslet fra Akersgata og opp mot leiligheten vår, valgte jeg å ta en litt annen vei enn den jeg pleier. Da dukket det plutselig opp trange gater og pastellfargede hus rundt meg, og jeg ble så glad av det synet. Det var så mye deiligere enn å vandre opp en trafikkert gate med masse støy.
Resten av bildene er fra gata vår. Jeg er helt forelsket i den. 
I sommer var den helt nydelig med blomster og busker i vekst. Nå er den bare deilig, rolig og fredelig. Spesielt de høstdagene når det henger regntunge skyer over byggene. Det er bare så mye godt å hvile øynene på her. Hvis man leter riktig.

(Q) Har dere noe favorittgate i Oslo?
~Mathilde~

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg