oppstart krever tid

God mandag!

Det var litt tungt å stå opp da vekkerklokken ringte 7 i dag morges, men jeg kom meg opp og på skolen uten særlig mye sutring, så jeg er fornøyd med det, hehe. Helgen har vært veldig fin, og akkurat passe rolig. Hele fadderuka har tatt på, så det å kunne slappe av en helg var mildt sagt nydelig. Fra lørdag til søndag kom Marie på overnattingsbesøk. Det var så hyggelig å se henne igjen, og alle oss fire var endelig samlet igjen! Vi var ute og spiste, og hadde en fin jentekveld. Utenom det har jeg prøvd å ikke gjøre stort mer, og heller ta litt tid til å slappe av og lande etter to hektiske oppstartuker. Jeg kjenner det på både kropp og hode at det krever sitt å skulle omstille seg til en helt ny hverdag i en ny by med nye inntrykk og nye folk. Men det kommer seg veldig nå, og det er så deilig!

(Q) Er dere i gang med skole/studier?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg