Pink Floyd

Hei!

Dagene har flydd unna denne uka, og jeg har omtrent ikke hatt ett eneste pust i bakken før nå. Det er noen timer til vi skal avgårde på vors og videre på karaokebar i kveld – det kommer til å bli så bra! Jeg tenkte jeg skulle prate mer om fadderuka en annen gang, for nå må jeg si et par ord om konserten på onsdag. Altså, shit, for en opplevelse. Jeg har aldri i hele mitt liv opplevd maken!! Jeg er stor Pink Floyd-fan, og har så mye respekt for Roger Waters (som var medlem i bandet, for de om ikke vet). Det å se han live, høre alle de største og beste Pink Floyd-låtene, og oppleve det sykeste showet jeg noensinne har sett, var bare så stort. Det var så mye lys og visuelle effekter som bare blåste meg av banen. Det var også en helt spesiell stemning blant publikumet der. Jeg skiftet mellom gåsehud, klump i halsen, jubel og sjokk gjennom hele konserten. Det er virkelig noe av det råeste jeg har opplevd so far!!

(Q) Er det flere Pink Floyd-fans her, i så fall, har dere sett turneen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg