student og fadderuke

Heisann!

Nå er jeg student. Det høres bare så rart ut. Dagen i går var virkelig full av liv og moro og hygge! Vi var først samlet, hele klassen, og fikk innføring, informasjon og tale fra ulike lærere og ledere på studiet. Deretter ble vi delt inn i faddergrupper, og hadde noen morsomme bli-kjent-aktiviteter før vi dro videre til St. Hanshaugen hvor det var velkomstseremoni og konsert. Det var skikkelig start på fadderuka, og jeg gleder meg allerede til det som kommer. På ettermiddagen i går hadde vi noen timers pause før det bar videre til vors hos hun ene fadderen i gruppa vår. Der hadde vi det trangt og superhyggelig! Jeg har allerede blitt kjent med mange i klassen, og jeg har en veldig god følelse enn så lenge!

I dag har vi hatt skrivekurs, og egentlig bare trent på å skrive spontant, samt å gi respons på andres tekster. Senere i dag er opplegget å kjøre en trikk vi har leid for oss selv rundt om i Oslo. Det høres så gøy ut, men jeg må dessverre droppe opplegget i dag. Jeg skal nemlig på konsert, og det er ganske big deal for meg. Det er Roger Waters’ The Wall, altså fra Pink Floyd, i Telenor Arena i kveld, og jeg har billett sammen med pappa. Det er så ufattelig kult, og jeg kan ikke vente med å se dette live!! Så fadderopplegget måtte vike, men det gjør meg ikke akkurat så mye, hehe…


Dette er mine nye venner, Jesper og Julie – de er amazing!

(Q) Har dere vært med på fadderuke før?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg