klar, ferdig, studiestart

God morgen!

Det var, for å være helt ærlig, litt deilig å våkne av alarmen i dag tidlig. De siste dagene har jeg sovet lenge, og blitt liggende i senga med serier og sosiale medier i timevis. Misforstå meg rett, det er fantastisk, men jeg er klar for litt rutiner og sånt igjen nå (jeg har nok garantert endret den meningen i løpet av neste måned, haha). Men nå er dagen her. Jeg kan nesten ikke tro det. Jeg er blitt student, og føler hele studentlivet er så voksent. Kanskje litt mer voksent enn jeg føler meg, samtidig kjenner jeg meg veldig klar for det. Litt mange blandede tanker og følelser på en gang der, gitt. Helene og jeg går på samme skole, bare ulike studier, så vi skal slå følge sammen til skolen snart. Maren har allerede dratt avgårde til Sognsvann. Åh, jeg er bare så ekstremt nervøs og spent for å møte lærere og klassen, og kjenne på alle de nye inntrykkene. Jeg kommer jo til å være helt gåen når dagen er ferdig! Men først og fremst gleder jeg meg til å starte på et studie jeg virkelig har lyst til å drive med. Det kommer nok til å bli veldig bra!
Dette ble muligens veldig rotete, men jeg er litt oppjaget over det hele. Altså, vi starter om ca. en time, liksom. Hjelp.

Var i parken med fine Vigdis i går. Hun er blitt min Oslo-venn, hehe, eller hun hjelper meg ut og tar meg med på koselig ting her. Som i går, det ble en superhyggelig kveld!

(Q) Er det flere som starter på studier i dag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg