utflyttet

Heisann!

For øyeblikket sitter jeg på en Espresso House på Løkka og sniker til meg litt Internett med en cappuccino foran meg. Tidlig i går reiste stemoren min og jeg til Oslo for å få inn siste flyttelass og sende meg ut hjemmefra. Jeg tror ikke det har gått helt opp for meg enda at jeg faktisk har flyttet. Men det kommer sikkert med tiden. Vi har enda ikke wifi hjemme i leiligheten, det er det Maren som må ordne, og hun flytter ikke før i morgen. Så enn så lenge får jeg klare meg med mobildata og Internett-kafeer, haha!

Som sagt kjørte vi alt det siste inn i går, og det viste seg å være mye mer enn jeg hadde trodd. Rommet mitt så. ikke. ut. da vi hadde lempet inn alt. Med andre ord – hele gårsdagen gikk til å sysle og pusle med å pakke ut saker og få de på plass. Men jeg elsker jo organisering og sånt, så jeg har egentlig bare kost meg.. Jeg gjorde også unna første dagligvare-shopping i går kveld, og da må jeg vel si at jeg følte meg som en student. Det var første ordentlige flytte-kicket jeg fikk! I morgen drar jeg faktisk en tur hjem, eller ikke hjem, men vi skal på hyttetur med mamma-familien. Det blir bare en kort tur, og jeg skal tilbake allerede på torsdag, men det er så koselig der. Hytta ligger i Vrådal, og vi har vært der hvert år så lenge jeg kan huske. Jeg misset dessverre turen i fjor, så jeg kunne ikke la det gå meg forbi i år også. Det blir i alle fall veldig koselig!

(hva jeg bedrev når jeg ikke pakket ut i går, livet uten internett, si)

(Q) Er det flere som er midt i flyttekaoset nå?

~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg