nå er det ferie

God søndag!
Det var med litt vemod at jeg gikk ut av døra fra jobben i dag, men med en lettet utpust at jeg kom inn døra hjemme. Jeg er ferdig med jobbingen for i sommer, og det kjennes ufattelig deilig. Jeg elsker jobben min, og bare det å kunne jobbe som journalist like før jeg skal studere nettopp det, er jo bare gull! Så det har vært nok en vellykket jobbe-sommer, men det tar på. Jeg er relativt sliten etter denne uka hvor jeg har jobbet lange dager, hver dag. Men altså, jeg har tjent opp bra med kroner før det harde studentlivet kan starte, og jeg har fått jobbe med masse kule og fine saker. Nå driver jeg og pakker de siste sakene ned i bokser og esker. I morgen reiser stemoren min og jeg med kurs for Oslo. De siste dagene har jeg i grunn bare ryddet og pakket ned rommet mitt utenom jobb. Ikke det mest spennende, men det skal bli utrolig deilig når jeg får på plass alt i den nye leiligheten. Jeg gleder meg så!!


(ellers, sjekk hva jeg fikk ut av skole-shoppingen med mams! Så mye fint ♥)

(Q) Har dere også jobbet i sommer?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg