før-skole-shopping-tradisjon

Heihei!

Nok en jobbdag over, og jeg har egentlig hatt nok å finne på mellom slaga de siste dagene. Jeg er snart på vei videre til Brotorvet, kjøpesenteret i Brevik, for å handle litt skolesaker og flytteting før studiestart. Mamma og jeg drar alltid på en slik tur like før skole starter igjen hver sommer, og jeg eelsker å handle inn nye skrivesaker, bøker og ting og tang til skolen. Men det får meg også til å tenke på hvor nær ferien er slutt, og det er som regel bare deprimerende? I år, derimot, er det ikke så ille, for jeg gleder meg veldig til å starte på studiene, og se hvordan den skolehverdagen blir! Det nærmer seg med stormskritt nå, og jeg blir litt smånervøs, men utrolig spent, når jeg tenker på at jeg skal gå på skole i hovedstaden og leve studentlivet. Vi flytter neste uke ? altså, hvor fløy tiden hen?!

(Q) Har dere noe før-skole-shopping-tradisjon, haha?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg