noen skatter til samlingen

God formiddag!

I går var jeg på besøk hos ei venninne, og vi har ikke sett hverandre på over ett år, så det var ufattelig koselig å være sammen med henne igjen. Jeg kjørte til hun i syvtiden, og kjørte hjem igjen halv to på natta, haha! Det sier litt om hvor fint det var å sees igjen♥ Siden jeg var så sent hjemme, og har fri fra jobb i dag, var planen å sove ut leenge. Men det kunne jeg bare glemme da telefonen min ringte klokka ti, og det var noen som hadde ringt feil. Toppers. Jeg ble liggende litt til, og fikk summet meg ferdig før jeg tvang meg selv opp. Nå har jeg freshet meg litt, og ser i alle fall ikke ut som et dovendyr lenger. 

Her om dagen fikk jeg mail fra Kitchn, siden jeg kundemedlem vel og merke. Der hadde de 20% salg for alle medlemmer på hele butikken. Siden jeg hadde fri i går, og ikke kom på noe bedre å gjøre på ettermiddagen, hev jeg meg i bilen og kjørte inn til byen. Min samling av Arabia-kolleksjonen (eller mummikopper hvis forvirring) begynner å bli ganske enorm nå, men jeg klarte ikke dy meg da de hadde salg. Jeg fant to av koppene jeg ikke allerede har, og var i lykkerus. Da jeg ikke trodde det kunne bli bedre, fant jeg også en av fjorårets limited edition-skåler bak i hylla. Jeg måtte ha den. Med alle varene på salg, og tre nye skatter i mummi-samlingen min er jeg nå helt frelst. Jeg skjønner ikke hvordan de gir så mye glede, men det gjør de altså!!

seee, så nydelige da!!

(Q) Samler dere på noe morsomt?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg