hengt opp i en mast på 28 meter

Heisann!

De siste dagene har jeg bare jobbet, og stort sett enten vært megasliten eller hatt planer når jeg har kommet hjem. Pappa og Janne er på hytta (som bare ligger typ. 3 km unna huset, but still), og jeg har vært der sammen med stesøsteren min et par ettermiddager. I dag har jeg fri, og kjenner at jeg trenger å ta skikkelig hensyn til kropp og sjel, og bare ta det så rolig som jeg klarer – for jeg har vært helt zombie etter jobb disse dagene. Jeg har dusjet, og ryddet unna litt saker på rommet mitt. Så har jeg faktisk også ligget ute i sola i en halvtime/tre kvarter. Jeg har innsett at jeg omtrent ikke har solet meg i sommer, og det gjør meg bare trist. Så nå måtte jeg ut en liten tur! 

Ellers hadde jeg en skikkelig morsom dag på jobben i forgårs, for da ble jeg sendt ut på en seilregatta i Stavern. Det kom over 60 seilbåter fra Nederland for å komme i mål ved havna i Stavern, og jeg skulle prate med litt folk og ta en bildeserie. Plutselig spurte en i mannskapet på den største av seilbåtene der om jeg ville komme ombord og ta noen bilder fra båten. Det takket jeg pent ja til, og like etter jeg var kommet ombord spurte de om jeg hadde lyst til å heises opp i masta. Da kunne jeg jo få tatt skikkelig kule bilder! Jeg har jo heldigvis ikke høydeskrekk og ble så gira at jeg sa ja uten å tenke meg om. Masta var 28 meter høy, og jeg hang i to tynne tråder og masse sikring, haha. Bildene ble dødskule, og jeg hadde verdens morsomste dag på jobb! 

(Q) Gjør dere noen artige ting på jobb, eller ellers?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg