“Treffer blink på de sårbare”

God formiddag!

Som de fleste av dere kanskje har fått med dere nå, jobber jeg som journalist i avisa her i Larvik. Det gir meg muligheten til å skrive om masse forskjellig, møte mange ulike mennesker og fortelle historier videre. Det hender også at jeg får skrive om ting som opptar meg. Det er det mye som gjør, og jeg pleier å bruke den stemmen jeg har til nettopp det. Her om dagen skrev jeg om et tema som er spesielt sårt nå om sommeren, for små og store, jenter og kvinner (og kanskje også menn?). Det handler om reklamering for sommerkroppen, og såkalte “quick-fix’es”. Dere kan lese kronikken min HER, det hadde betydd veldig masse for meg!

(Q) Hva synes dere om kronikken?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg