oppe til langt på natt

God dag! 

Jeg holdt på å skrive “god morgen” da jeg innså hva klokka egentlig var… Jeg har fri fra jobb frem til mandag og har tatt meg den friheten å ikke gjøre noen ting. i natt ble jeg liggende og skravle med ei av bestevenninnene mine i telefonen i halvannen time. Hun bor i Lillehammer, og vi har ikke  sett hverandre på evigheter, men hver gang vi ringes (som er typ minst tre ganger i uka, haha) klarer vi aldri å holde oss under 45 minutter! Men da vi la på røret var klokka plutselig 01.00, og jeg var alt annet enn trøtt. Så jeg satt på favorittlista mi på Spotify, og  begynte å strikke litt. Jeg holder på med en genser som jeg faktisk designer selv. Jeg lager oppskriften og mønsteret og alt mulig, og det er så utrolig gøy å se at det blir til noe! Jeg er ganske solt, og gleder meg som en unge til den er ferdig så jeg kan promotere meg selv litt, hehe! Men ja, alle denne nattestrikkingen resulterte i at jeg la meg under dynen først klokka kvart på tre, og måtte tvinge meg selv i søvn. Da jeg våknet i dag kunne jeg helt sikkert blitt liggende i noen timer til, men innså at klokka var tolv og at jeg burde komme meg opp og i gang. 
Denne dagen vier jeg kun til avslapning, så foreløpig har jeg ikke gjort noe annet enn å fortsette på strikkingen med Friends på skjermen. Perfekt start!

(Q) Gjør dere noe koselig i sommer?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg