å puste inn sommerlufta

Hei!

Det har vært noen travle dager denne uken så langt. Jeg hadde søndagen fri etter at jeg jobbet hele Stavernfestivalen, og så var det på’n igjen på mandag. I går jobbet jeg i tillegg kveldsvakt, og jeg sov helt frem til jeg skulle på jobb. Så den dagen falt helt bort, og ellers har jeg vært såpass sliten at jeg bare har følt for å ta det med ro. I dag hadde jeg siste dagen før fem dager sammenhengende med fri, og det er deiilig! Jeg har ingen planer overhodet frem til mandag, så jeg skal virkelig bare lade opp igjen til neste jobbuke. Det er mulig jeg reiser en tur inn til Oslo og leiligheten, for nå har jeg ikke vært der på en god stund. 

Her om dagen fikk jeg plutselig innmari lyst til å sykle meg en tur rundt om i området hvor jeg bor. Det er sånne ting jeg er alt for dårlig til å gjøre ellers, så jeg hev meg på sykkelen (eller, dette skulle bare være en kosetur, så jeg fant frem mobil og ørepropper, et skjerf og en pepsi max-boks som jeg la i kurven), og syklet avgårde. Jeg var rundt om på oddene og langs kyststien her, men det var bare så skjønt. Jeg stoppet ved en av båthavnene, og kikket utover havet mens himmelen ble rosa i horisonten. Jeg  bli flinkere til å gjøre sånt, for det er virkelig balsam for kropp og sjel!

(Q) Pleier dere å dra på sykkelturer?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg