Stavernfestivalen

God formiddag!

Jeg har vært helt i min egen verden de siste tre dagene, for jeg har jobbet lange dager i strekk. Og ikke bare sånn helt vanlig jobb heller, jeg har vært presse under Stavernfestivalen! Det har vært litt av en jobb, og jeg er så sliten at hodet mitt ikke stopper å verke nå, men det har vært utrolig gøy også. Jeg har sett festivalen fra en helt annen side, og virkelig jobbet på for å servere reportasjer, live-oppdateringer og bildeserier til befolkninga. Jeg har gjort masse spennende, og pratet med helt sinnsykt mange mennesker. Det var rekordmange på festivalen i år, og bare i går var det 20 000 mennesker inne på det lille området. Det var helt vanvittig, men samtidig stemning på topp! Musikken der var noe variert, men arrangørene hadde satset på et mye yngre publikum i år enn de tidligere årene. Det betydde mye mer DJ’s, popmusikk og rap og ja – ikke helt mine sjangere. Men jeg storkoste meg med Postgirobygget, DeLillos og Astrid S, så da var jeg i grunn fornøyd! Det var helt klart en opplevelse jeg ikke ville vært foruten, selv om jeg er aldri så sliten i dag, hehe 🙂


Embla arrangerte tidenes vors den første festivaldagen, og jeg fikk være med til tross for at jeg skulle jobbe – det var såå gjennomført!!


Og vi hadde det ganske moro bak i pressetelta også, da! Vi fikk blant annet et oppblåsbart elefantbasseng som vi hadde det mye moro med.. Her er jeg vel i mitt ess, med kamera på skuldra, blokka i den ene hånda og en redbull i den andre, haha!

(Q) Har dere vært på festival i sommer?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg