festival og presse

Heihei!

I går var jeg i gang igjen på jobb, og det var ganske så deilig å starte turnusen. Jeg er et skikkelig rutine-menneske, og liker best når jeg har en plan på dagene mine. Det er for all del deilig med ferie og fri også, men jeg blir litt for rastløs av for mye fritid. Som sagt, jeg har jobbet, og i dag har omtrent hele dagen gått til forhåndsplanlegging før Stavernfestivalen. Den sparkes i gang i morgen, og jeg skal faktisk være der som presse i år! Jeg må helt ærlig si at jeg ikke er så fan av artistene og musikken der i år, de har også satset på et myye yngre publikum enn tidligere, noe som garantert betyr ungdom-og-fylle-og-kaos-festival. Men det skal nok gå fint, det er jo tross alt festival, og det er jo gøy uansett! Nå har jeg fått alt på plass, for det tok litt tid med akkrediteringen og sånt, og skal prøve å ha en skikkelig rolig kveld før det braker løs i morgen. Jeg skal nok få en god del jobb når jeg skal dekke en hel festival sammen med fire andre, hehe!

(Q) Skal dere på noen festivaler i sommer?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg