lite produktiv mandag

Hei på dere!

I dag har jeg virkelig hatt tidenes sløveste mandags morgen. Eller, den kvalifiserer i alle fall ganske høyt. Jeg sov lenge (vel, fordi jeg har køddet til døgnrytmen min som jeg gjerne pleier å klare på sommeren), og hastet ikke ut av senga da jeg først våknet. Jeg har tatt igjen noen YouTube-videoer, for jeg har vært tidenes dårligste på å få med meg videoene til de kanalene jeg abonnerer på den siste tiden. Jeg har med andre ord maange timer med binge-watching foran meg hvis jeg skal ta igjen alt. Så nå har jeg tatt meg en pause fra all denne slitsomme You-Tube-glaninga, og har prøvd å gjøre noen små-produktive ting. Jeg har faktisk klart å rydde i litt saker på rommet mitt, sånn at jeg får enda mer klart for flytting. Det kjennes hver fall deilig, og jeg må si jeg liker følelsen av å ‘tømme’ rommet mitt litt. Det er fortsatt mye igjen, men jeg trives med å gjøre litt smått i blant… Været i dag er ikke noe solskinn og glede for å si det sånn – de startet akkurat å bøtte ned utenfor vinduet mitt. Men det er egentlig bare fint i dag, da har jeg liksom en gyldig grunn for å slappe av innendørs i dag. Om noen timer skal vi på familiemiddag hos farmor og farfar, så frem til det skal jeg bare fortsette i et rolig tempo, og være så lite produktiv som mulig, hehe!

og ja, jeg har kommet skikkelig inn i strikkingen igjen! bare se på dette prosjektet jeg holder på med nå, det skal bli en genser, og jeg kan ikke vente med å se det ferdige resultatet!

(Q) Hva gjør dere på uproduktive dager?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg