sommerkvelder i hagen

Hei!

I går ble jeg invitert til sommerfest i hagen til min fine Helene, som har en skikkelig koselig og idyllisk liten hage. Hun hadde invitert flere av jentene fra klassen (eller gamle-klassen må jeg vel kanskje begynne å si snart 🙁 ), og hadde rigget i stand til en ordentlig sommer-jentekveld. Altså, vi snakker skikkelig ekstra! Hun hadde tatt med vinyl-spilleren ut, ordnet med skjøteledning, fylt et gammelt trillebår med is og drikke, og hun hadde til og med dratt med seg en lampe ut. Det var så idyllisk at jeg vet ikke hvordan jeg skal få sagt det engang, haha! Vi storkoste oss med god drikke, masse musikk, sang og skravling og litt dansing utpå kvelden. Jeg sverger til sommerkvelder som dette!! Bare se, liksom:

(Q) Har dere hatt noen hyggelige sommerkvelder som dette?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg