vent, søndagsmorgen nå?

God formiddag!

Herlighet, jeg merker at det er sommerferie for å si det sånn, jeg skulle sjekke hvilken dag det var (for hvem holder vel styr på ukedagene i ferien?), og tenkte vel sikkert at det var torsdag eller noe. Det var til min store forskrekkelse da jeg så det var søndag, haha. Ikke at det gjør noe, men jeg har jo ikke akkurat noe søndagsfølelse nå som det er fri. Jeg har i alle fall vært litt mer produktiv i dag enn jeg var på denne tiden i går. Jeg har laget meg mat, vannet alle blomstene ute (husmorpoeng!!), ryddet kjøkkenet og satt på en oppvask. Det vil jeg si er ganske innafor! Nå holder jeg på å pakke sammen litt klær og saker, for da jeg innså at det var søndag, innså jeg også at jeg drar tilbake til Fredrikstad i morgen. Dette blir faktisk min siste uke der, så det kommer til å bli både rart, vemodig og sikkert litt deilig. Men det skal jeg ikke ofre så mange tanker enda, det er enda noen dager til. Vel, utover det skal jeg ikke noe mer i dag. jeg ser for meg at det blir litt serier, og kanskje en tur ut i sola hvis det blir noen få grader varmere. Kos dere i dag!

(Q) Hvordan har deres ferie startet?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg