storbyjente

Heihei!

Jeg innså først nå hvor mye klokka egentlig var, for jeg har ikke gjort annet enn å tusle rundt i deilige klær her hjemme i timevis. Jeg kom hjem fra Oslo i går, og ja, var vel på farten hele gårsdagen. Jeg må si at jeg godt kan venne meg til dette storbylivet, eller, jeg har vel egentlig bare fått en smakebit på det, og høsten blir nok veldig annerledes med skole hver dag og studentbudjsett og slikt. Men utenom det trives jeg veldig godt i Oslo, og spesielt i den bydelen vi har vært så heldige å fått leilighet i. Som jeg nevnte i forrige innlegg var jeg på Grünerløkka store deler av torsdagen, og koste meg der. Senere på fredagskvelden møtte jeg Emilie, som også er mist i flyttinga, og ble hos henne i noen timer – det var så hyggelig!! Da jeg kom tilbake til leiligheten sent på kvelden var jeg impulsiv at jeg rett og slett satt meg på en av uteserveringene på Alexander Kiellands plass og tok en cider der, bare for å avslutte kvelden skikkelig deilig! Jeg ble over en natt til, for mamma, Leah, Mikael og kjæresten hans skulle til Oslo en tur i går uansett. Da møtte jeg de i Frognerparken (som jeg ikke har vært i på ekstremt mange år!), og vi tuslet litt rundt der før vi kjørte ned til Aker Brygge for å spise litt. Nok en skikkelig fin dag i hovedstaden, og best av alt; jeg har blitt enda bedre kjent med omgivelsene. Det kjennes så riktig og digg å skulle flytte hit om bare litt – jeg gleder meg!

(Q) Har dere gjort noe koselig på starten av sommerferien?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg