alene på en kafé midt på Løkka

God formiddag!

Første natt alene i leiligheten overstått, jeg har hatt det så deilig! Det eneste lille problemet er bare det at vi ikke har Internett enda, så det brukes mobildata for alt det er verdt. Det resulterte dessverre i at jeg klarte å bruke opp kvota mi denne måneden, og jeg måtte se meg nødt til å bestille 2 GB til, jeg trenger jo faktisk å være litt tilgjengelig alene i hovedstaden, hehe. Men gårsdagen ble så fin, jeg kom litt sent til Oslo, og måtte gå et godt stykke for å komme frem til leiligheten (skulle liksom være økonomisk og ikke ta buss eller trikk). Så det var en rimelig sliten versjon av meg som kom frem i går kveld. Jeg satte på vannkokeren og lagde meg en kanne med presskannekaffe og gikk en tur på butikken for å handle inn litt til i går og i dag. Resten av kvelden ble jeg liggende i senga og se på noen ferdig nedlastede episoder av Friends (rutinert, i know) og slappet egentlig bare av. Jeg gjorde vel egentlig rekordlite, men likevel la jeg meg ikke før klokka halv to i natt.. Skjønner ikke hvordan jeg får det til. I dag har jeg bare ligget i senga hele morgenen og formiddagen før jeg tenkte på å komme meg opp og ordne meg sånn i ett-tiden. Jeg sminket meg og kom meg ut døren for å rusle litt rundt i nærområdet. Været her i Oslo i dag er helt utrolig, jeg holder på å svette bort, men har satt meg på en kafé på deilige Grünerløkka. Jeg har gått litt rundt i gatene her, og trives så godt i dette området! Men jeg måtte ha meg noe kaldt å drikke, så jeg sitter nå med en karamell-islatte og koser meg med litt gratis wifi (hehe, utspekulert). Dere får ha en fin dag videre 🙂

(Q) Hva er deres planer for dagen?

~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg