Buss for tog og så videre

Heisann!

I skrivende stund sitter jeg på toget fra Larvik til Oslo. Eller, takket være NSBs herlige arbeid på togskinner rundt om, sitter jeg nå på toget på vei til Tønsberg, og skal derfra ta buss for tog helt inn til Oslo S. Livet smiler med andre ord. I tillegg klarte jeg å glemme øreproppene mine hjemme, så denne turen kommer til å bli laang når jeg ikke får hørt på musikk. Kjære vene, dette blir litt av en reise. Men jeg skal ikke klage, for etter at jeg har pinet meg gjennom null musikk, buss for tog og en lang gåtur med tung bagasje fra Oslo S til St.Hanshaugen får jeg endelig fred i leiligheten vår. Jeg skal nemlig være der over natten, fordi jeg har et ærend i Oslo i morgen, og orker ikke stresse med tog tidlig i morgen for det. Da passet det ypperlig at vi akkurat har skaffet oss leilighet, hehe! Jeg er i alle fall på vei inn til den nå, og gleder meg skikkelig. Jeg har liksom blitt så glad i den allerede, så det blir fint å sove over for andre gang – det kjennes så voksent og selvstendig ut! Men vi får snakkes, jeg skal nyte resten av tiden på tog før jeg må over i buss :(:

Dette var tidligere i dag, da livet smilte litt mer enn nå 🙂

(Q) Har dere blitt rammet av buss for tog enda?

~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg