handletur i varmen

God ettermiddag!

I dag våknet jeg opp veldig tidlig, og fikk bare ikke sove igjen. Jeg måtte innse at kampen var tapt, og jeg ble heller liggende å se på Friends i to timer før alarmen min gikk klokka åtte. Da sto jeg opp og fikk på meg sommerklærne, for sola har jo virkelig kommet for fullt igjen – og det settes pris på! Stesøsteren min, stemoren min og jeg hadde planlagt å dra på Herkules kjøpesenter i Skien for å kikke i litt butikker og handle inn litt småtteri (som jeg trengte til flyttingen). Vi dro avgårde i sommervarmen, og akkurat Herkules er ikke sted jeg pleier å dra til, så det var gøy med litt forandring! Jeg var faktisk den av oss som handlet minst, men jeg fikk med meg både en fin basic genser, en rålekker bluse pluss en lipgloss fra Clarins, og litt småtteri fra Søstrene Grene. Så var jeg også innom Fredrik og Louisa, hvor jeg møtte fine Eveline Karlsen! For de som ikke vet så er hun youtuber, og jeg beundrer henne så vanvittig. Jeg tok mot til meg og pratet litt med henne, og hun var så snill og god – plutselig hadde vi stått og skravlet i en liten stund, og det var bare så hyggelig gjort av henne! Uansett, jeg er skikkelig fornøyd med alt jeg har kjøpt i dag, og gleder meg til å bruke det fremover!

Altså, bare sjekk hvor nydelig denne er!! Er fra Days Like This, og var på salg – skikkelig godt kjøp ♥


Bare se da, såå skjønn!

(Q) Har dere handlet noen gode kjøp i det siste?
~Mathilde~

2 kommentarer
    1. så mye fint du fikk kjøpt deg. synd du ikke fikk sove og våknet så tidlig. koselig at du har hatt det kjekt i dag både med shopping og vært med veninnne. likte kjempe godt den blomstrete. håper du får sove bedre i natt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg