etterlengtet kafébesøk

Hei på dere!

Jeg hadde på alarmen klokken ti dag, for jeg klarer endelig å sove litt lenger enn til klokka halv åtte nå som jeg har ferie (egentlig handler det vel bare om jeg som snur døgnet på hodet, men..). Så jeg trengte faktisk alarm for å komme meg opp i ti-tiden. Jeg hadde avtalt å møte ei venninne, Emilie, på kafé i dag klokken tolv, men ville ha litt god tid på meg på morgenen. Jeg hadde ikke sett fine Emilie på evigheter, for hun har gått på folkehøgskole dette året, og kom hjem først nå for ikke lenge siden. Vi møttes på Hungry Hearts, bestilte oss hver vår kaffe i solsteika, og skravlet om alt mulig. Dere vet, vi hadde en hel del å oppdatere hverandre på siden vi ikke hadde sett hverandre siden august! Da vi hadde drukket opp, bestemte vi oss for å gå en liten tur i nærheten, og endte opp med Bøkeskogen. Der er det så nydelig, og spesielt nå som alt er grønt og tettpakket. Det var så utrolig koselig å se igjen Emilie, og kafé-daten var virkelig etterlengtet! ♥

(Q) Har dere vært på kafé i finværet?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg