sanke krefter

God kveld!

Gårsdagen fikk plutselig litt endringer i planene, da stefaren min lurte på om jeg ville være med på nok en IKEA-tur fordi han hadde tid til overs. Jeg var ikke vond å be, og vi klarte til og med å få inn den gamle senga mi inn i en sånn stor tilhenger. Vi satte kursen mot Slependen og rakk en times tid der før de stengte varehuset klokka ni. Da hadde vi fått med oss et par nødvendige ting og møbler, og reise videre inn til Oslo og leiligheten. Det eneste vi manglet var siste delen til skrivebordet mitt (skal ha et sånt med skuffer som bein, hvis det gav mening, og skuffene var utsolgt). Vi brukte resten av kvelden på å skru sammen nattbord, kontorstol og speil, pluss få opp senga og innrede rommet så smått. Det var skikkelig deilig, og endelig begynner det å se ut som et soverom! Jeg eelsker jo å innrede og organisere og sånt, så gårsdagen var midt i blinken for meg. Jeg storkoste meg med å få på plass det meste av det som trengtes, og vi var vel ikke ferdige i leiligheten før rundt midnatt, hehe! Så i dag har jeg faktisk ikke gjort stort. Jeg våknet sent, og tok meg god tid på morgenen. Ellers har jeg bare slappet av og sanket inn krefter etter noen dager med full fart og mye som har skjedd. Slike dager trengs iblant også! Kos dere videre i kveld 🙂

(Q) Har dere vært på flyttefot før?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg