jobbdager og fridager om hverandre

Heisann!

De siste dagene ble litt små-travle allikevel. Jeg har ikke helt kommet i ferie-modus enda, men det tror jeg kommer seg bare vi får unnagjort vitnemålutdelinga og takker for 13 års skolegang en aller siste gang. Men enn så lenge har jeg klart å fylle dagene ganske greit. På fredag var jeg i Oslo, og hadde en skikkelig deilig formiddag der, før jeg måtte toge hjemover igjen og var i Larvik halv fire. For da skulle jeg nemlig jobbe igjen! Det er enigheter siden sist jeg jobbet, og det har jo vært vanskelig å få inn jobb samtidig som jeg har hatt så mye skole og reising mellom to byer dette året. Så sist gang jeg jobbet var faktisk i august – det er helt rart å tenke på… Men NÅ er jeg endelig i gang igjen, og det kjennes så utrolig deilig! Jeg jobbet hele fredagskvelden og hele gårsdagen, men da fikk jeg til gjengjeld skrevet tre saker og smelt sammen to bildeserier. Jeg var redd jeg hadde blitt rusten på den tiden jeg ikke har jobbet, men det viste seg heldigvis bare å være en krisetanke, hehe. Nå er jeg skikkelig klar for sommerferie og enda mer turnusjobbing! Men først; litt fridager, pauser, avslapping og vitnemålutdeling!!

(Q) Hva har dere gjort de siste dagene?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg