en tidlig sommerferie

Hei på dere!

I dag hadde vi muntlig trekk til eksamen, og jeg kom på skolen som halvveis nervevrak og halvveis naiv på at jeg ikke kom opp. Men i går en gang hadde noen klart å lekke eksamenlistene, så de måtte foreta et nytt trekk i dag tidlig. Da stresset jeg som en gud, og ble skikkelig redd for at listene kunne endres, og at jeg måtte opp likevel. Men heldigvis slapp jeg unna!! Det var kun en liten gruppe som kom opp i norsk i klassen, og jeg var ikke blant dem. Jeg hadde på følelsen at jeg skulle få slippe muntlig eksamen, siden jeg hadde tre skriftlige forrige gang jeg var hjemme – men man vet jo aldri, eksamenstyret er jo aldri helt rettferdige… Så jeg kunne dra hjem fra skolen tidlig og feire det faktum at jeg faktisk har sommerferie! Jeg tror ikke det har gått helt opp for meg enda, og jeg kommer nok ikke til å ha den fullstendige sommerferie-følelsen før vi er ferdige med vitnemålutdelinga neste uke. Men bare det å ha fri fremover, og vite at videregående er ferdig, DET er helt nydelig, det!! 

(Q) Har dere noe som gjenstår før dere tar sommerferie?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg