sommervibber og flytteprosess

Hei på dere!

Jeg har helt bevisst vært borte fra bloggen de siste to ukene, fordi jeg har vært i Fredrikstad, og kun hatt én ting på planen: hvile. Det er så klart deilig å være ferdig med eksamener (tror jeg, siste muntlig trekk er i morgen, og jeg vet ikke hundre prosent sikkert at jeg ikke kommer opp. Meen, cross fingers), men det kjennes så ekstremt på kroppen hvor hardt og intenst jeg har jobbet dette året for å komme i havn. Jeg visste allerede i august at dette året ville koste meg enormt mye, spesielt siden jeg kun har vært på skolen under halvparten av tiden, men jeg var helt bestemt og målrettet på at jeg skulle gjennomføre uansett hva. Nå er det kun en drøy uke til vitnemålutdeling, og jeg må få lov til å si at jeg er nesten litt stolt over hvor mye jeg har fått til på tross av hindringene dette året. Men nok om det, jeg er hjemme igjen, og brukte stort sett gårsdagen til å pakke ut sakene mine. Så har jeg også startet en ganske spennende prosess for min egen del, og det er nemlig første fasen i en flytteprosess!! Jeg skal fortelle mer om det, men forrige uke fikk vi (Maren, Helene og jeg) leilighet i Oslo, og vi er overlykkelige! Det er ikke så lenge igjen til vi kan starte å flytte, og det eneste hodet mitt klarer å tenke på er innredning, organisering og romløsninger, haha.. Som sagt, mer om dette senere, men jeg måtte bare dele det med dere! ♥

(Q) Hva gjør dere de siste dagene før sommerferien?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg