eksamen – check!!

Hei på dere!

Jeg sitter på rommet mitt med en skikkelig deilig følelse av å ha levert fra meg den (forhåpentligvis) siste eksamenen for i år!! Vi fikk utdelt oppgavesettet til eksamen i medier og kommunikasjon i går, og jobbet med det absolutt hele gårsdagen. Jeg satt fra klokka ni på morgenen til nærmere midnatt med oppgava for å skrive mest mulig og forberede meg som best jeg kunne. Det som er greia med MK-eksamen er at den er to-dagers, man får tid til å gjøre store deler av oppgaven første dag, og så får man en litt mer presis oppgavelyd på dag to, slik at man bare må legge til eller fjerne et par ting før man er i mål (hvis man har jobbet flittig dagen i forveien). Jeg var helt ekstremt nervøs i dag tidlig da jeg dro til skolen, men da jeg satt meg og fikk de nye opplysningene i dag, roet jeg meg veldig. Det var bare å gjøre et par justeringer, og så var jeg faktisk ferdig. Tidenes korteste eksamen, haha! Det tok meg halvannen time fra jeg satt meg ned og eksamen startet til jeg følte meg helt klar for å levere oppgaven fra meg. Men nå er det endelig over, den siste uka har vært intens! Jeg har fått til mer enn jeg trodde var mulig, og jeg er ganske stolt nå! Så gjenstår det å se om jeg kommer opp i muntlig, men jeg har hørt at sannsynligheten ikke er særlig stor fordi vi kom opp i trekkfag skriftlig (noe flere andre i klassen slapp unna) – men det er bare å vente og se. Foreløpig er jeg ferdig, og det kjennes heelt fantastisk!!

Dette gladtrynet her, just sayin!!! ^^


Og ja, bare en liten digresjon for å se på de fine neglene mine, haha..!

(Q) Er dere ferdige med eksamener eller vurderinger?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg