to av tre

Hei på dere!

For en lettelse jeg sitter med nå som jeg har kommet hjem etter eksamen nummer to! Jeg har fortsatt en igjen, og den er mandag og tirsdag neste uke, men bare det å være ferdig med to av tre kjennes helt fantastisk… I dag var det norsk bokmål som sto for tur, og dette er vel den eksamenen jeg har gruet meg minst for, eller sett på som det beste for min del. Slik føltes det også! Jeg synes oppgavene var greie, og var veldig fornøyd med kortsvaret. Langsvaret kan jeg ha truffet skikkelig på, eller så kan jeg ha tatt en sjanse og ikke truffet helt. Men sånn er det som regel, jeg er i alle fall fornøyd nå, og hadde en god følelse da jeg gikk ut av arenaen mot bilen min. To av tre, altså, det er ganske utrolig hvor mye vi har snakket om eksamen de siste årene, og plutselig er det her. Nå er jeg i alle fall ferdig med to, og jeg skal nyte helgen. Sola steker noe helt ekstremt, og i går ble jeg faktisk så kokt at jeg måtte gå inn og ta pauser fra sola med jevne mellomrom, haha. Men sola er vel det siste jeg skal klage på, for dette sommerværet er jo bare helt nydelig! Det skal nytes videre, ha en fin dag!

(Q) Hvordan er dagene deres mot sommerferie?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg