det tyngste over

Hei!

Nå har jeg hatt noen intense dager, helt fra fredag til mandag holdt jeg på med eksamenlesing og gjorde matteoppgaver til jeg ble svimmel. Den store dagen var i går, og jeg skal innrømme at jeg var ganske skjelven og uvel da jeg gikk inn i Arena med hundrevis av andre elever. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om eksamenen, den var vanskelig. Matte, og særlig ikke matteeksamen, er jo ikke akkurat laget for å ta det rolig og regne ut et par stykker – nei, her skal de prøve ut de aller beste og drite ut de aller dårligste. Men sånn er nå en gang det, jeg svarte i alle fall på alle oppgavene, og har egentlig en bedre følelse enn forventet. Og det er jo en god ting! Så da jeg var ferdig i går, var jeg vel egentlig bokstavelig talt ferdig. Jeg gjorde ikke noe annet enn å slappe av i hele går kveld, men det er deilig etter en såpass stressende eksamen. I dag har jeg vært en liten tur på skolen for å forberede meg litt til norsk-eksamen som kommer på fredag. Jeg pratet litt med læreren min, og fikk litt veiledning på hva som kan være lurt under selve eksamen. Jeg er heldigvis mye roligere for denne enn jeg var for matta, men for all del, jeg er ikke rolig… Det er eksamen, og jeg er stresset, hehe. 

Og for å si det sånn – det er ganske så deilig å gå fra dette:

Til dette: (!!)

Så var jeg faktisk en liten tur i Sverige på søndag. Jeg trengte en liten pause fra all eksamenlesinga da mamma og de lurte på om jeg ville være med på en liten harryhandel. Jeg har ikke vært over grensa på ganske lenge, og jeg fikk hjerter i øynene da jeg gikk innom Godisfabrikken og så ALL den brusen som skulle være med hjem igjen, haha! Men seriøst, jeg tror ikke jeg skal tørste fremover akkurat. Jeg handlet ett brett med Pepsi Max, ett brett med Pepsi Max Lime (anbefales!!), ett brett med Monster Zero og typ 20 cidere eller noe! Jeg stocket også opp på Propud og proteinbarer siden jeg først hadde sjansen. Det ble en effektiv tur for å si det sånn! Jeg tror alle kan trenge en svenskehandel midt oppi eksamenlesing. 

(Q) Har dere hatt eksamen(er) i år?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg