frokostpannekaker

Hei på dere!

I går tilbrakte jeg dagen sammen med jentene, og var vel egentlig i festmodus hele dagen, haha! Jeg skal heller skrive mer om gårsdagen i et annet innlegg, for det var en skikkelig bra dag… Men nå tenkte jeg faktisk å tipse om en av mine faovritt-frokoster, skikkelig enkelt og veldig godt! I det siste har jeg lagd havrepannekaker et par ganger, og det er like fulltreffer hver gang. Jeg kan garantert gjøre de mer fancy, eller ha i flere og enda bedre ingredienser, men disse er så latterlig enkle at jeg velger å ikke gjøre noe mer med dem. Alt jeg gjør er å mikse sammen havregryn, melk og litt honning og kanel, så er de good to go. De går fort å steke i panna, og er aller best nystekte. Jeg synes det er veldig godt med brunost på, men det er sikkert bare å prøve seg fram. Skikkelig fin og deilig start på dagen er garantert med disse! 

(Q) Har dere testet ut disse eller noe lignende?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg