linjal i lua

Heisann!

Nå har jeg kommet meg tilbake til Larvik etter to uker i Østfold, og det er egentlig ganske greit å være her slik at jeg får med meg mest mulig av russetida som er igjen! Det varer jo bare noen få uker, og da gjelder det å få med seg det en kan. Jeg kom tilbake på mandag, og hadde to intense dager i går og i dag. Gårsdagen var vel egentlig en blanding av russeknuter og vurdering, haha, men det gikk fint. Jeg hadde en muntlig høring i naturfag som gikk veldig bra, og nå kan jeg endelig slappe litt mer av i det faget. Så fikk vi også tatt en del russeknuter med klassen i går, og jeg hadde det så gøy… Jeg har liksom ventet på å kunne gjøre dette siden jeg var 7-åring, så endelig kom min tur til å gjøre sprell! Eller, kanskje ikke så mye sprell, men jeg har fått gjort unna noen knuter. I går, for eksempel, satt jeg under pulten i norsk-timen, og trivdes veldig bra med det – så nå har jeg en linjal hengende i russelua mi! Vi fikk også dressen signert av rektor, stjal pulten til noen i VG1(eller 2?) og ropte ‘skål!’ hvert tiende minutt i en time. Jeg digger russetida – det er noe med at jeg klarer å drite i alt annet som bekymrer meg og ting som jeg vanligvis ville sutret over. Dette skal bare nytes så lenge det kan!

(Q) Har dere gjort noe gøy i starten av mai?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg