Landstreff og russetid

Heisann!

Endelig er enda en skoleuke over, og jeg hadde det litt slitsomt med enda en prøveeksamen både i går og i dag. Det var i medie valgfag – tekst, men nå er det overstått, og jeg har faktisk en ganske ålreit følelse! Det kjennes bestandig deilig å ta helg med følelsen av at noe du leverte fra deg ble godt gjennomført. Je var ferdig ganske tidlig, og jeg kunne dermed ta helg før klokken var halv elleve. Nå er jeg hjemme og pakker de siste sakene, fordi om bare noen veldig få timer riser vi til Halden og Fredriksten festning! Det er Landstreff Fredriksten i helga, og det betyr første store russefeiringa!! Jeg gleder meg så enormt – altså jeg har ventet i lange tider på å kunne bruke russedressen og alt stæshet og ja, dere vet. Helt fra jeg var mini-meg og fløy rundt på jakt etter russ og russekort. Det er helt sykt at jeg står her nå og faktisk er russ – hvor ble det av tiden, liksom? Men ja, jeg er i alle fall så spent at jeg nesten ikke kan vente med å komme avgårde. Nå starter russetida!

(Q) Har dere vært med på landstreff, eller skal i år?
~Mathilde~

2 kommentarer
    1. Så gøy, er russ i år jeg også, kos deg masse i russetiden! Forresten, akkurat nå holder jeg en konkurranse på bloggen min, veldig koselig om du melder deg på! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg