mist and glow

Heisann!

I går ble en dag litt sånn overalt, eller gav det egentlig mening? Jeg var både litt her og der, i alle fall. Helene sendte meg en melding og lurte på om jeg ville ta en tur til byen med henne, for å kikke litt på noen ting hun trengte. Det endte opp med minimal shopping på begge to, men det var koselig å bare dra ut en tur uansett! Så var jeg litt usikker på hvordan kvelden skulle se ut, men det ble ikke noe rulling eller fest, og da tok jeg like så greit lørdagen hjemme. Men jeg tenkte å fortelle dere om en skatt jeg fant da jeg var i Oslo tidligere denne uka. Jeg hadde litt tid å slå ihjel før toget mitt gikk fra Nasjonaltheateret, og da tuslet jeg en liten tur på Karl Johan. Jeg gikk innom Lush, som egentlig er en av mine favorittbutikker, jeg bare glemmer den litt bort i blant, og der ble jeg møtt av en superhyggelig ansatt. Hun viste meg mistene, eller sprayene, deres som bare gir en deilig og avslappende eller forfriskende touch til huden. Jeg ble helt forelsket i de alle sammen, men endte opp med å ta med meg en stor flaske av deres “eau roma water” hjem. Den er helt fantastisk, og kjennes så deilig på huden! Den inneholder både lavendel-vann og rosevann, og gir fuktighet samtidig som den er noe rensende. Anbefales hvis dere er innom Lush!

(Q) Har dere noen favoritter fra Lush?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg