tidligere helg

Hei på dere!

Denne uka har egentlig rast unna i en fei, og jeg har vel såvidt fått med meg at dagene har passert. Søndagen ble tilbrakt hos mamma for å gjøre de siste finishene på russedressen min, og nå tenkte jeg snart jeg kunne vise dere i et eget innlegg hvordan russedressen, kortet osv.. ser ut! Jeg synes i alle fall det er veeldig stas, og kjenner jeg gleder meg til det kan brukes. Starten av uka hadde jeg egentlig mer enn nok med skole – det merkes at eksamen nærmer seg, for å si det sånn… På onsdag var jeg både en tur innom jobben for å planlegge sommeren og hvordan jeg skal gjøre det med jobbing da, og etter det dro jeg videre til Tønsberg for et ærend der. Gårsdagen gikk stort sett bort til en tur til Oslo, det hadde jeg en avtalt klokken 12, og hadde litt by-tid etter det. Jeg tuslet litt på Karl Johan, og var innom The Juicery – anbefales for de deiligste smoothie-bowls’ene! Da jeg kom hjem tok jeg det med ro, og for en gangs skyld hastet ikke alt rundt meg. I dag har jeg faktisk fri, og det kjennes bare helt nydelig! Jeg har vasket andreetasjen hjemme, ryddet unna litt på rommet mitt og bare fortsatt  avslappingen der den slapp i går kveld. Nå skal starten på helgen nytes – håper fredagen deres er fin!


Så har jeg forresten laget disse kule solbrillene! Jeg ville ha noe litt sånn søtt, men stilig i russetida, så jeg kjøpte et par vanlige solbriller på salg på Bikbok, og malte over noen plast-blomster som jeg limte fast til kanten. Superenkelt, og de ser veldig fine ut!!

(Q) Hvar dere gjort noe koselig denne uken?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg