russeforberedelser og hjemtur

Heisann! 

Det ble en liten stund siden sist, jeg dro til Fredrikstad for litt over halvannen uke siden, og der tok jeg helt påskeferie. Det har vært helt nydelig vær, og bare det å kunne gå langs brygga og Glomma var utrolig deilig. Vi har sittet ute og utnyttet de timene med sol som har vært, og rett og slett bare hatt en veldig avslappende påskeferie. Denne uka har der derimot vært fult trøkk med skole igjen. Jeg hadde en matteprøve og nynorsk diktanalyse på onsdag og prøveeksamen i medier og kommunikasjon på torsdag og fredag. I går dro jeg også hjem for de neste to ukene. Denne helgen er planene russeforberedelser. Det er helt sykt å tenke på hvor nære russetiden er, og jeg gleder meg som en unge! Jeg har allerede gjort russedressen min fin og fancy, og i går gjorde jeg noen av de siste finishene. Det blir stas å kunne gå med dem om bare noen korte uker! I dag har vi faktisk også konseptslipp med russegruppa vår. Vi har jo hett “Alter Ego” i lange tider nå, og det er på tide å la dekknavnet passere. Slipp er bestandig gøy, og jeg kan nesten ikke vente med å gå i de nye klærne. Herlighet, russetida er en egen liten boble, haha!

(Q) Er dere også russ i år, eller har vært det?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg