tapaskveld med fine jenter

Hei, dere!

I går fikk jeg ikke internettet til å funke her hjemme, så det ble ingen oppdateringer. Hater når det skjer, og det er dessverre ikke så sjelden i og med at jeg bor midt i en skog. Men nå er alt som det skal igjen, og jeg kan slutte og klage. I går var jeg invitert på jentekveld hos fineste Maren, hvor vi ble syv stykker. Vi planla å lage hver vår tapasrett og ta det med, og jeg elsker når vi gjør det sånn! Det ble så mye god mat, og vi hadde det så hyggelig. Etter at vi hadde spist og skravlet litt, hadde Ada laget quiz, til og med inndelt i kategorier og skikkelig orden. Det var så gøy, og vi ble så ivrige, haha! Deretter spilte vi spill og koste oss, og vi gav oss ikke før klokken nærmet seg midnatt. Det var bare utrolig koselig, og skikkelig etterlengtet – jeg har så fine venner! ♥
 

(Q) Hvordan har dere startet påskeferien?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg