vår og kafé på Frogner

Heihei!

Nå har jeg landet litt etter en hektisk skoleuke. Det har skjedd mye stort sett hele tiden, men i dag har jeg bare tatt det veldig med ro. Jeg har dessverre prestert i å bli syk, så formen min er helt elendig. Foreløpig likner det bare en sterk forkjølelse, så jeg krysser fingrene for at der ikke blir verre enn som så. Jeg har så vondt i halsen, den kjennes ut som den er raspet opp, og hele hodet har stengt av. Noen rolige dager nå trengs sårt!
I går var jeg i Oslo igjen, det var veldig lenge siden sist.. Jeg toget innover, og ble møtt av bitende kulde, men en skikkelig stolsteik, da jeg gikk ut av Nasjonaltheateret. Jeg satte kursen mot Frogner, jeg hadde i overkant av en time til overs, som jeg slo ihjel på en kafé midt på vakre Frogner. Der satt jeg med en kruttsterk dobbel americano, leste i en bok jeg hadde tatt med, og hadde musikk på ørene. Jeg følte meg som en skikkelig Oslo-student eller noe sånt akkurat der og da – men fy søren, så deilig det var!! Sola steiket, det blåste litt, og det begynte å bli bart på veiene. Det var en etterlengtet følelse! På vei tilbake til toget igjen, da jeg var ferdig med det jeg skulle, var jeg så innmari heldig å møte på selveste Kristine Ullebø! Jeg har fulgt henne i flere år enn jeg kan huske, og det var så stas å møte på hun. Jeg tok mot til meg og stoppet opp for å prate med henne – og hun var bare så nydelig! Vi sto og snakket i noen minutter, og det gjorde hele dagen min et par hundre hakk bedre. Med andre ord, gårsdagen var ganske så tilnærmet den perfekte vårdagen!

(Q) Har dere gjort noe koselig de siste dagene?
~Mathilde~

3 kommentarer
    1. Vår????
      Noe så herlig!
      Akkurat nå kom jeg til å savne Oslo litt.
      Ja, jeg kjenner nå at jeg angrer bittelitt på at jeg flyttet ut…
      Oslo – hjembygda mi :p

    2. Så utrolig kult at du møtte Kristine Ullebø! Og så hyggelig å høre at hun tok seg tid til en liten prat 🙂
      Kjipt at formen er daff, ønsker deg god bedring 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg