vinterferie

Hei dere!

Nå har jeg virkelig hatt en skikkelig rolig og deilig fredag. Vi fikk ‘fri’ fra skolen i dag for å skrive en anmeldelse av en skolemusikal hjemme fremfor å sitte på skolen – skikkelig deilig! Vi var på kulturhuset i går, og så på “Grease” som musikk- og danselinja på skolen hadde satt opp. Det var altså så imponerende! De var superflinke, og hele Grease-stemningen kom så fort de begynte å synge de kjente sangene! Vi hadde med andre ord en veldig ålreit skoledag i går, og med fri i dag kan jeg si meg fornøyd med uka. Jeg har hatt tre vurderinger, og fått gjort unna en del arbeid, det kjennes godt. Så i dag har jeg ikke gjort noe annet enn å skrive en anmeldelse, drikke kakao og pepsi max, og se en god del på Netflix, haha. Skikkelig deilig start på helgen – eller på vinterferien i grunn! Jeg hadde ikke tenkt over det, men i dag starter jo faktisk vinterferien også. Jeg har ingen planer, og skal dra tilbake til Fredrikstad på mandag, så det blir ikke akkurat så veldig ferie-stemning over uka for min del. Men deilig er det uansett – ha en fin fredag!

(Q) Hva er deres planer for vinterferien?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg