lørdagsmorgen

Heisann!

Nå skinner sola utenfor, og jeg kan se isen som ligger på jordene smelte sakte. Jeg får skikkelig vårfølelse av været i dag, og det er så deilig! Jeg stod opp tidlig i dag, etter å ha sovet helt elendig i natt, og spiste frokost og lagde meg en deilig kopp med kaffe for å virkelig komme i gang på morgenen. Siden da har jeg stort sett bare fikset meg litt, ryddet litt opp på rommet, og tatt det rolig. Det er så perfekt med sånne laange lørdagsmorgener etter en slitsom uke med mye pes og stress. Denne var etterlengtet, for å si det sånn! Om bare bittelitt blir jeg plukket opp av mamma og familien for å dra en tur til kjøpesenteret hvor hun jobber, Brotorvet. Vi skal bare kikke litt rundt og kose oss der, ikke noe store planer akkurat… Det blir uansett veldig hyggelig! Ha en god lørdag 🙂

(Q) Hva skal dere i helgen?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg