gi flatt jern

Hei, dere!

Denne uka har nesten slått pusten ut av meg. Det har skjedd noe hele tiden, og når jeg har trodd at jeg har kunnet ta en pause, har det jammen meg dukket opp noe nytt. Det er virkelig en påkjenning å komme tilbake til fulltidsskole som har hele dagen, fremfor å kun ha en time eller to hver dag. Det har jo gått fint å venne seg til det, men det er likevel noe med hele greia som er ufattelig slitsomt. Å skulle ta igjen oppgaver, lese fagstoff, ha prøve, skrive ferdig særemne i norsk (ja, endeliig er jeg ferdig med fordypningsoppgaven i norsk)! Men nå skal det kjennes skikkelig godt med helg. Jeg har omtrent ikke planer, og skal gjøre et forsøk på å ligge med beina høyt og innta kaffe til nye høyder, haha. Neida, men jeg håper dette blir en rolig helg uten for mye som henger over meg. Jeg må dessuten pakke en god del, for allerede til mandag reiser jeg tilbake til Fredrikstad. Da har jeg faktisk vært hjemme i to uker, og de har gått fortere enn jeg hadde sett for meg. Nå skal jeg innta sofaen og se på Netflix med god samvittighet over å ha jobbet så svetten har piplet denne uka! God helg!

(Q) Hvordan er deres fredag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg