bursdagstid

Hei dere!

Nå har jeg flydd rundt mitt eget hode siden klokken ni i morges. Jeg stod opp for å spise frokost, før jeg kom på at jeg hadde litt norskarbeid jeg helst skulle gjort før skolen i morgen. Dermed ble jeg sittende med litteraturhistorie i en liten stund før en av bestevenninnene mine ringte meg på FaceTime, og vi hadde ikke snakket sammen på typ. fire dager (og da har vi mye å ta igjen, haha)! Vi ble vel pratende i omtrent to timer før vi måtte komme oss videre med hvert vårt. Men det var så utrolig hyggelig å catche up de få dagene vi ikke hadde skravlet hull i hodene på hverandre! Etter det har jeg stort sett ordnet og sminket meg, fordi om bare noen minutter skal jeg til mamma for å feire familiebursdagen min der. Det blir veldig stas å se igjen familien på den siden, og jeg kan tenke meg resten av dagen går til det. Vel, håper dere har en fin søndag 🙂

sjekk kjolen forresten – jeg er forelsket!! Fant den på skikkelig salg på Bikbok i går, og måtte bare ha den!

(Q) Hva bruker dere søndagen deres på?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg