den perfekte opphengstavla

Heihei!

Jeg var på skattejakt i den store låven vår i går, og det er alltid spennende å se hva for noe rart man kan finne der. Jeg har elsket å leke og fly rundt i låven siden jeg var liten, men, overraskende nok, har jeg ikke gjort det på en god stund, hehe. Jeg var ute der en tur i går, og da fant jeg noe skikkelig spennende jeg kunne bruke til et DIY-prosjekt som jeg har tenkt på å gjøre så utrolig lenge. Jeg holdt faktisk på å kjøpe en lignende denne på Søstrene Gerene forrige dagen! Jeg fant en gammel skuff/netting/gitter-sak som jeg ville henge opp og bruke som en opphengstavle. Det har jo blitt skikkelig populært om dagen, og jeg trengte dessuten et sted å samle litt bilder, brev, solbriller og smykker. Jeg ble så utrolig fornøyd med resultatet, og det beste av alt er at det faktisk ikke kostet meg noen ting! Jeg er in love, jeg mener, bare sjekk hvor kult det ble!

(Q) Hva synes dere om resultatet?
(Q) Har dere en opphengstavle?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg