nyttår, tjueatten

Heisann – og godt nytt år!!

Det er nesten litt absurd å se nede i det lille hjørnet på PCen, og se tallene vise 01.01.2018. Det er tjueatten, det er nytt år, det er januar igjen. Jeg synes det er like rart hvert år. Vi bytter jo egentlig bare fra en dag til en annen, og plutselig tar et helt år slutt. Å se tilbake på alt som har skjedd det forrige året, å se på alt jeg har gjort, vært gjennom. Nytt år, altså. Herlighet. Jeg har allerede klart å skrive 2017 opptil flere ganger i dag, men akkurat der regner jeg med at jeg ikke er alene, haha! På anlegget går ABBA sin uslåelige “Happy new year”, og det har den gjort hel siden i går ettermiddag. Jeg var hos Leah med verdens beste jenter. Vi hadde det så utrolig fint, og avsluttet året på en skikkelig fin måte. Jeg skal legge ut litt bilder senere, men nå gjenstår det å ønske alle et riktig godt nytt år! Jeg er spent på hva som kommer.

(Q) Hvordan har deres nyttårsaften vært?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg