new years eve look

Made a new years eve-look, perfect for party and fun. Dare to use colors, make your eyes a statement!

Hei! For et par dager siden lagde jeg denne looken som er helt perfekt for fest, spesielt nyttårsaften. Jeg er egentlig mest komfortabel med varme toner, oransje, brunt og litt kjølige mauve-toner, og det er stort sett det jeg går for når jeg skal ut eller ordne meg litt ekstra. Men jeg følte for å eksperimentere litt her om dagen, og lekte litt med Jaclyn Hill-palettet mitt som har så mange nydelige farger. Jeg ble fristet til å bruke en skikkelig rik lillafarge, og prøvde meg litt frem. Dette er hva jeg kom opp med, og jeg er så forelsket i fargene og hele looken! Jeg vurderer å bruke den selv til nyttårsaften, hvis jeg tør å gå litt utenfor komfortsonen, hehe. Uansett, jeg håper dere liker looken – det gjør i alle fall jeg!

(Q) Hva synes dere om looken og fargene?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg