4/4 juleselskap

Hei på dere!

Jeg vet hvert år at julen er en tid hvor det er selskaper hver dag mange dager i strekk, men likevel glemmer jeg liksom bestandig hvor mye farting fram og tilbake der er, haha. Første juledag var vi hos mamma med hele familien til stefaren min, i går var vi samlet hele familien på mamma sin side hos mormor og morfar. I dag har jeg vært en tur i byen og på kjøpesenteret her i Larvik sammen med stesøstrene mine, Thea og Anniken. Vi skulle både bytte litt ting fra julaften og kikke på romjulssalget. Jeg fant meg en genser på Carlings, men ellers byttet jeg bare noen kopper og et skjerf. Nå er det ikke lenge før fjerde og siste juleselskap står for tur. Vi skal til farmor og farfar med hele pappa sin side av slekta klokka fem – det blir garantert hygge og god stemning! Men nå må jeg få skiftet klær og ordne meg litt før vi skal avgårde. Ha en fin dag!

(Q) Har dere vært i mange juleselskaper?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg