christmas day

God første juledag!

Gårsdagen ble hektisk, som jeg vil tro julaften er for alle – men herlighet, så mye vi koste oss. Jeg hadde en veldig avslappet og deilig julemorgen med filmer og tradisjoner, så var det kirken, og deretter hjem og stelle i stand en time før gjestene kom. Vi hadde invitert en del i nærmeste familie, og ble vel 14 stykk rundt bordet. Vi spiste og hygget oss, både med julemiddag og riskrem til dessert. Til den store skuffelsen vant jeg ingen mandel i år heller… Så var det tid for pakkene, og selv om jeg har blitt eldre og ikke kun bryr meg om gaver på julaften, er det liksom det som setter stemninga. Det er jo så klart veldig stas å få masse fint, men jeg er også så glad i å gi andre gaver også. I år hadde jeg jo strikket til den store gullmedaljen, så det var flere som fikk både sokker og votter av meg i år, hihi. Det er så koselig med noen gaver man vet er lagt litt arbeid i. Men, dette ble mye gavesnakk – jeg hadde i alle fall en veldig hyggelig kveld med masse fine folk og god stemning. Håper dere hadde en fin julaften også!

(Q) Hvordan ferier dere julaften?
(Q) Har dere noen spesielle tradisjoner?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg