julemorgen

God julemorgen alle fine!

Det tok lit tid før jeg innså at det var sjølvaste julemorgen da jeg våknet i dag morges. Jeg spratt opp av senga, hoppet i favoritt-julepysjen min og fant julestrømpa hengende utenfor døren min. Vi har skikkelig julestemning i heimen denne morgenen – vi rigget til med julefrokost, og så på God jul Norge. Nå holder det på å dekkes bord til vi skal få gjester i ettermiddag. De faste tradisjonsrike filmene ruller og går på TV-en, “Tre nøtter til Askepott” ble akkurat ferdig, og jeg blir like rørt hvert år jeg ser den. Det er den som gjør julemorgen til julemorgen – for min del! Nå er det “Reisen til Julestjernen” som spilles, og jeg pleier stort sett å følge med på denne også. Men jeg går litt til og fra for å ordne litt andre saker før vi skal på julegudstjeneste i kirken klokka tre. Nå skal julemorgenen fortsatt nytes! Ha en strålende start på dagen ♥

(Q) Hva pleier dere å gjøre på julemorgen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg