lillejulaften

Heisann!

En dag igjen til den store dagen!! – Eller “den store julaften” som lillesøstera mi kalte det, da hun fikk vite at i dag var lillejulaften, haha. I dag har det stort sett vært folk innom hele tiden, eller det var kanskje å ta i, men det har vært familie innom for å levere gaver i hytt og pine. Ellers har jeg vært en tur innom hos mamma, en kjapp svipp i byen med stesøstera mi, og pakket ferdig de siste julegavene. Nå har vi begynt å fylle opp under treet, og det blir så koselig! Vi har hatt en liten forsmak på julemiddagen i dag, og nå venter vi på “grevinnen og hovmesteren” om noen få minutter. Julestemningen kommer seg absolutt nå, det er så sprøtt å tenke på at når jeg våkner opp i morgen vil det være julaften og tradisjoner og stas!! Jeg gleder meg som en liten unge!

(Q) Har dere noen tradisjoner på lillejulaften?
~Mathilde~

1 kommentar
    1. Så koselig:-) Høres veldig likt ut som det min lillejulaften vanligvis er, men i år er vi i england og da blir det ikke det samme. Kos deg masse i morgen. Masse god jul til deg<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg